tarafından

>kevekevaib

>

 ”monaroza”şiirini dinliyorum ,senin en sevdiğin şiirdi bu biliyorum birden aklıma düştün işte..senin söylemenle dinlemiştim bu şiiri sen seviyorsun diye, ben şiirden hiç anlamadığım halde  dinlemiştim şiiri ve hayran olmuştum…
 Zaten sen seviyorsun diye sezen şarkıları da dinlemiştim,senin önerdiğin bir çok kitabı da almıştım ne kadar da beğenmiştim kitapları sana kaç defa teşekkür ettim beni bu yazarla tanıştırdığın için…o çok üzgün olduğum gün bana Sezen Aksu’dan sen ağlama şarkısını göndermiştin:)
  Sen şimdi bizi korumak için dağbaşlarındasın ..sen bunu ne zaman okursun bilmiyorum ama ben bunu okuyacağını bilerek yazıyorum ”sen ,bu ortamda karşılaşılabilecek en güzel insansın..”Belki yanından geçen bir çok insan bilmeyeceksenin ne kadar güzel yürekli olduğunu onlardan daha aklı başında olduğunu,dini yaşamanın ne demek olduğunu,insan gibi olmanın gerçekten nasıl bişey olduğunu çoğu insandan  daha iyi bildiğini ve öyle de yaşadığını belki anlayamayacak bir çok kişi ama ben biliyorum SEN İNSANI HAYRETTE BIRAKACAK KADAR güzel bir İNSANSIN…kardeşim inşaalah bu dünyada da ahirette de gülenlerden olursun soyadın gibi..ve yine senin en sevdiğin şairin resmini seçtim senin için

Reklamlar
tarafından

>lütfen okuyunuz:))

>…bir gün TRT de bir adam gördüm diye başlamış yazar kitabında ve devam etmiş.
Anadolu’da bir kasabada tamircilik yapıyor,elektrikli her tür cihazı tamir ediyor.”500 milyon(ki şimdi tl oldu) borcum var;onu ödedim mi rahatım”diyor.Kasabalı ,tamirciden çok memnun,”Beceremediği tamir yoktur.”diyorlar.
Eee ilginç olan ne mi?
Adamın elleri ve bacakları yok.
Ütüyü sıkıştırıyor kollarının arasına,ağzında bir tornavida açıyor,yapıyor , kapatıyor.Televizyon da dahil,her türlü elektrikli cihazın tamirini yapıyor.Size hikaye gibi geliyor olabilir.Ben de gözlerimle görmesem inanmazdım.
A.D,Şanlıurfa’nınViranşehir ilçesinde yaşıyor.A.D bir rahat bir mesut anlatamam,işini yapıyor evine ekmeğini götürüyor.Bir de ALLAHa dua ediyormuş.
Yeni model cherokee verseniz kullanamaz.
Swatch alsanız eli yok takamaz.
Dünyanın bilmem neresinde özel ayakkabılar yaptıramaz;ayakları yok, parası yok.
Rock2n Coke’a bedava götürseniz,çekmiş gençlerin bacakları arasında ezilir,onlara ancak aşağıdan bakabilir.Kendi ülkesinde ingilizce slogan atan bu gençleri anlamaz zaten.
O,Viranşehir’de efendi efendi işini yapıyor.Sizin gibi tutkuları yok.”Devlet bana yardım etsin”falan demedi hiç.”Bir 500 milyon(tl)borcum var;onu ödedimmi rahatım”dedi.
Bir de röportaj sonunda kocaman gülümsedi ve dedi ki,”Allah’a şükür dişlerim sağlam;onlara bir şey olsa ne yapardım?”
Kafama neredeyse balyoz indi.
Yüzünde kocaman bir gülümseme.Şimdi ön sözün ilk cümlesini okuyun.
Size bir şey söylüyeyim mi?
İstanbul’da o haliyle dilencilik yapsın,500 milyonu bir günde öder.O kasaba da,ağzındaki tornavidayla ancak 1 yılda.
Allah’a şükür dişleri sağlam..:)
Not:Süpermen ve Uğur Böceği kitabından(Ahmet Şerif İzgören) bire bir alıntıdır.BU kitabı, bu yazıyı okuyan herkese öneriyorum ,kitabı okumanız en fazla 1 saatinizi alır ama size çok şey düşündürür ve kazandırır emin olun..

tarafından

>sevgili günlük!!

>teknoloji karşıtı biri değilim ama taraftarı da olduğum söylenemez..ben teknolojin taraflı olduğunu düşünüyorum..dünyanın bir bölümü teknolojiyle çağ atlarken diğer tarafta insanlar bi lokma yiyecek bulamıyorlar..şimdi ”saçmalama bu da teknolojinin suçumu”diyebilirsiniz değilse bile teknolojinin gelişmesini sağlayan insaların suçu olduğunu düşünüyoru.Tv izliyordum ve Afrika da biryerlerde insanları gösteriyordu bizim gazetecilerden biri”sanki onlar farklı dünyadanmış gibi”ve inanın insanlığımdan utandım ve yine o meşhur”ben ne yapabilirim ki”yalanının arkasına sığınıp kendimi rahatlatma kandırmacasını yaşadım..ya insanlar açlıktan ölüyor (ö-l-ü-y-o-r,a-ç-l-ı-k-t-a-n)biz burda ”ya ne yesem” telaşındayken bizim yediğimiz bir çok yemekten haberi olmayan ki büyük ihtimalle de haberi olmadan da ölecek olan açlık çeken insanlar var…şimdi siz ne düşünürsünüz bilemiyorum ama ben insanlığımdan utanıyorum neden mi ”nimetin için de şükretmeyi bilmediğim gibi üstüne üslük bir de şikayette bulunduğum için”kendimden utanıyorum..Dünyanın belli kesimi refah içindeyken diğer kısmı savaşta açlıkta sefalette olduğu için ben utanıyorum(bunlar bizim suçumuz değil diyorsunuz deği lmi)ben kendimi suçlu görüyorum ve utanıyorum ; Zaten duygularımı yazıya dökebilecek kabiliyette biri değilim ama şimdi cidden aktaramıyorum içimdeki duyguları üzüntümü..”açlık ve savaş” bunların hesabı birileri tarafından verilecek bu gün ya da yarın bilemiyorum birileri bu olanların hesabını verecek inşaallah..Ey Allah’ım sen görüyorsun olanları inşallah bizler de hesap verecekler içinde olmayız, attığımız beğenmediğimiz her nimetle onların açlıklarına çektiklerine inşallah zemin hazırlamamışızdır..

İşte sevgili günlüğüm insan düşününce insan ..bilmek ve görmekte insanı üzüyor..belki doğru cümlelerle ifade edemedim yüreğimdekileri ama bu da bir nevi rahatlama işte :(yazıyorum en azından gözümün önünde olacak ve sürekli hatırlayacam</

tarafından

>Dünya’nın 7 Harikasıymış:)

>

  • Hindistan’daki TAC MAHAl
  • Meksika’daki CHICHEN ITZA PRAMIDI
  • Brezilya’daki KURTARICI İSA HEYKELİ
  • ÇİN SEDDİ..
  • İtalya’nın Roma kentindeki KOLEZYUM..
  • Ürdün’deki PETRA ANTİK KENTİ
  • Peru’daki MACHU PICCHU ANTİK KENTİ

Bunların hepsi insanlar tarafından yapılmış binalar ve bir de heykel var tabii..şimdi bana kalırsa dünyanın harikalarını saymaya kalksak bitiremeyiz herşeye muhalefet olmak da istemiyorum ama nedir bu şimdi insanlar kendi yaptıkları şeylere bir de ”harika”eklemişle al sana dünyanın 7 harikası çıkmış mış mış..ya bunların hepsini toplasan aceba şu resimdeki kanyonun yerini tutabilir mi?Biri bana soracak olsa ”hyr asla tutmaz derim ”onun için bana bu insan yapımı harikalar inandırıcı gelmiyor:))

NOt:Machu Picchu Antik Kenti’ne lafım yok:)) o yüksekliğe o kent nasıl kurmuşlar bir de manzarada iyi :))

tarafından

>Hay Allahım yaaa:))

>Amerika’da kadının biri evine gelir ve kocasını mutfakta titrerken görür. Belinden su-kaynatıcı’ya doğru bir kablo gitmektedir. Kadın hemen kalın bir tahta parçası bulur ve adamın koluna vurarak onu elektrik şokundan ayırmaya çalışır. Adamın kolu iki yerinden kırılır. Sonradan anlaşılırki, kocası orada mutlu bir şekilde wallkman dinliyordur

tarafından

>ukala felan değilim asla kabul etmiyorum

>

Okulda arkadaşlarım arabesk dinlerken ben yabancı muzik dinlerdim ”entel dantel”diye takılırlardı o zamanlarda vardı bende bi tuhaf hal…okumak listemde hep ilk sırada yer aldı ve bana çok fazla şey kazandırdı bu durum ama bir yönden de kaybettirdi(!) hayata bakışım değişti, olayları değerlendirmem farklı oldu,kendimdeki eksik yönleri(tembelliğim dışında:))gidermem de yardımcı oldu,insanları anlamak da artık zorluk çekmiyorum,anlaşılamamaktan da hiç şikayet etmedim,mukemmeli aramamayı öğrendim çünkü ben de mukemmel değildim,hayatta önemi olanın ne olduğunda çok yardımcı oldu OKUMA ya olan merakım…v.b buna benzer bir çok artıları oldu hayatımda 
Bunun yanında bir kötü yanı oldu ”artık insanların ne kadar basit şeyler için zamanlarını harcadıklarını, deveyi pire (ki bana göre cidden saçma şeyler için)yaptıklarını ve sürekli aynı boş şeylerden şikayet ettiklerini görünce sıkılıyorum artık”bu ukalalık değil ama adını da koyamadım:)) 10 yıllık süre içinde bir insan değişmiyorsa bu beni sıkıyor.Bir günümüz diğer bir günümüze eşitse ziyanda olduğumuzu söyleyen bir PEYGAMBERin ümmeti olarak bırakın bir gün, 1 yıl da bile olumlu olarak bizde bi değişiklik olmamışsa kafamızı iki elimizin arasına alarak bir hayli düşünmemiz lazım..
NOT:İnsanlar hakkında bu şekilde düşündüğümü onlar bilmiyor ,bi sen biliyorsun okuyucu:)her kim olursa olsun ”istediği kadar deveyi pire yapsın” ben insanları çok seviyorum kimse kimseyle boşuna karşılaşmıyor çünkü herşeyin bir sebebi var ben de sebebi verenden dolayı herkesi seviyorum…
tarafından

>anannem benim:))

>

Anaannemde bir zamanlar hafiften(!)bi unutkanlık başlamıştı..Evde en sevdiği kişi(ki bu zamana ve mekana göre değişen bi durum) olan zatı muhterem erkek kardeşimizle uzun bi sohbet yapmıştı bu sohbetin sonunda erkek kardeşim üzerini değiştirmek için ortamı terketti…neyse farklı bir kıyafetle bulunuduğumuz odaya gelince ananem usulca yanıma sokularak kulağıma”bu adam da kim bizim evde ne geziyor ”dedi…eee malum bizim koptuğumuz an oldu..bundan sonra erkek kardeşimle ananem arasında buna benzer bir çok fıkra gibi olay geçti…Allah ananeme uzun ömür versin dicem demesine ama anaannemin yaşını da yazmadan geçemeyecem”bir rivayete göre 97 bir rivayete göre de bu yaşı da aşmış olabilir”

not: resimdeki şahıs anaannem değil zira ananem bu teyzeden daha dinç ve cin bakışlı:))