tarafından

>Kahrolsun israil Demekle Kahrolmuyor israil!!!

>

 Hani sinir anında en iyisi susmaktır ya ben bunu bu gün yapamıyorum…Aklım almıyor bu olanları ve sürekli sorular sorular zorluyor beynimi…Dünyanın gözü önünde katliam oluyor insan hakları (ki buna da artık inanmıyorum) ihlal ediliyor…İnsanlar tv yanınlarından ”Burda insanları öldürüyorlar artık ne yapacaksanız yapın ” diye bağırıyorlar ve tüm bunlar olurken devletler sadece ”Kınıyorlar” Yemişim sizin kınamalarınızı kınama işini ben ferdi olarak oturduğum yerden yapabilirim siz zahmet etmeyin..Siz ülkelere yakışır şekilde adam gibi bişeyler yapın..Kınamadan öteye gidin artık..Kınama işini halk zaten yapıyor sokaklarda ….

  Halk kendine düşeni yapıyor zaten siz de üzerinize düşen görevleri yapın Allah aşkına…Biz sokaklara çıkıp protestomuzu yapıyoruz ,elimizi açıp duamızı da yapıyoruz ama artık daha büyük tepkiler bekliyoruz..
  Şefersizin biri (israil) elini kolunu sallaya sallaya geliyor ve ülkem gemisinde bulunan yardım konvoyunu  kurşuna tutuyor ve insanları katlediyor ve koca ülkem yöneticileri sadece kınıyor (kınım kınım kınıyorlar vah vah) Elçisini çağırıyor (lütfediyor) devamında israil elçisini de göndersene ülkesine..!! Maçları iptal ediyor (israilinde pek umrumdaydı dostluk maçları)
 Bize sadece ülkemdeki ”yahudileri olanlarla genellemeyin” naraları atmasın kimse çünkü biz biliyoruz bu yapılanların tüm yahudileri kapsamadığını…Dünya İslam birliği (!) topalnıp kınamaktan öte bir şeyler yapsın bi zahmet…Birilerinin çıkıp bu yapılan çok çok ciddi olay karşısında gereken tepkinin verilmesini bekliyoruz…Tüm dünyadan bekliyoruz bu duyarlılığı..Kanla beslenen israile birilerinin haddini bildirmesini artık hayal etmek istemiyoruz görmek istiyoruz..
  Biz sokaktaki   etrafa zarar verip polisimize saldıran insanlara bile kurşun sıkamıyorken adamlar (!adam kelimesi kullanılmaz bunlar için ..)yardım konvoyundaki silahsız insanlara silah sıkıp öldürebiliyor…
 İnşaAllah bu sefer gerekli tepki verilir israile.Bu yaptıkları yanına kar kalmaz inşaAllah…Bebek katillerine bir dur der inşaAllah dünya…!!
 Bizim elimizden duadan ve kınamadan başka bir şey gelmiyor ama lütfen ülkeler de fertlerin yapacağı şeyleri yapıp bu olanları zamana bırakıp unutturmasın …Lütfen ülkeler kınamadan öte bir şeyler yapsın artık…!!
Reklamlar
tarafından

>Senai Demirci’nin Yüreğine Sağlık!!

>

Eylemsizlik, karşı konulmaz bir direniştir. Zalimlerin elini kolunu bağlar.
Sivil itaatsizlik, korkunç bir silahtır. Silah sahiplerinin en büyük silahını, saldırı iddiasını, ellerinden çekip alır.
Herkese rağmen insan kalmak, her şeye karşın insanca durmak, gammaz bir aynadır; katilleri kendi kanlı ellerine yakalatır, zalimleri kendi kanlı yüzleriyle tanıştırır.
Gazze konvoyu silahsız.
Ellerinde bisküvi var, su var, ekmek var, ilaç var.
Yetim kız çocuklarına oyuncak bebek taşıyorlar.
Ayaklarını kaybetmiş çocuklara protez götürüyorlar.
Tebessüm var yanlarında.
Yüreklerindeki sevgiyle yürüyorlar.
Açları doyurmak için, hastaları iyileştirmek için ilerliyorlar.
Bal var, reçel var; peynir var, portakal suyu var yanlarında.
Silah yok.
Dünyaya bir ayna tuttu kardeşlerimiz.
Zalim kimmiş görüldü, hain kimmiş görüldü, cani kimmiş görüldü.
Kırıldı can aynalarımız ama yansıttıkları sonsuza dek tarihin akışını değiştirdi.
Şimdi bu aynaya baka baka kendi kanlı yüzünü seyrediyor İsrail…
Kaldıysa, vicdanından çıkan sesi duyacak yeniden.
Bu lekesiz ayna karşısında, egemen medyanın dili dolaştı, propaganda makyajları döküldü.
Bu ayna, vurdumduymaz ve aldırışsız AB ve ABD’nin yüzlerini de kendi karşılarına dikti.
Ve asla çekilmeyecek gözlerinin önünden.
Şehitlerimize binler fatiha!
Ha bir de derin bir not:
İsrail Hükümeti, İsrail vatandaşlarının Türkiye’yi terk etmelerini istemiş.
Bu cümlenin altındaki “hain saldırı”yı okuyabiliyor musunuz?
Endişe ediyor İsrail hükümeti…
Biz de onların yaptığının aynısını yaparmışız gibi.
Bak sen!
Ben sen miyim ey katil! Ben senin yaptığını yapmaya tenezzül edecek adam mıyım? Ben senin gibi eli silahsız adamlara silah çekmeye kalkacak denli gözü dönmüş müyüm? Ben senin gibi topraklarımda misafir ettiğim insanları mı öldüreceğim?
Hükümetimi bilmem ama kendi adıma uyarıyorum:
Bırakın vatandaşlarınıza Türkiye’yi terk etme çağrısını da, siz asıl içinde yürüdüğünüz o “insan sûreti”nin arkasını boşaltın.
Yanıltıyorsunuz bizi.
Biz de sizi “insan” sanıyoruz arada bir.
Bak yine yanıldık…
Tühh…
Tuhh…

/Senai Demirci/

tarafından

>Süper Haftasonu!!

>

  Aslında yine çok foto çekildi ama beyler şişman oldukları için bayanlar da makyajsız görünmek istemedikleri için yayımlayamıyorum resimleri 😉 Ne kadar eğlendiğimi şuncacık resimle anlatmaya çalıştım:)Yediğim içtiğim bana kalsın 🙂 Ben sizi bu resimlerle baş başa bırakayım.İnşaAllah sizler benden daha güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir dostlar…Sevgiyle ve huzurla kalın …
Olayın geçtiği mekan…Orada bir köy var uzakta…
Ve  bir günlük kaçamak için Pabuç köye yol alır…Yağmur yağmadığını fırsat bilerek…

İşte bu taşlı ve tozlu yoldan canlarının olduğu minik mahallesine gelir..
Nihayet Hasan’a istediği mobilet alınmıştır mutlu olur Pabuç bu habere (ee ne de olsa yeni eşyanın bi ıslatması da olacaktır:P )
Pabuç , bu sefer çocukluğunun geçtiği yerleri de ziyaret edebilmiştir…Maziyi hatırlayıp üzülmüştür…
‘Z’ amcanın köpeciğiyle ufak bi korku atlatmış ama eğitimini izlerkende hayran olmuştur….
”H” kuzenin köpeğine de (bağlı olduğu halde) 5m den fazla yaklaşamamıştır..Neden mi? Tabiki canına yandığım korku !!
tarafından

>Kimin Hakkı Var !!

>

 Birinin (her hangi bir insan) ne dediği, ne yaptığı, nasıl giyindiği, ne zaman ne hata yaptığı, bu gün itiraz etti bir şeyi yarın kendi yaptığı,başkalarının istediği/beklediği gibi hareket etmediği,hangi siyasi partiyi tuttuğu ,ne konuda fanatik olduğu,dış görünüşüne önem vermediği, sizin kadar(!) mükemmel sevmediği,kendisini ifade etmediği,ne yediği ne içtiği,kime nasıl davrandığı,sizin önemsediğiniz şeyleri önemsemediği ya da sizin hafife aldığınız şeyleri önemsediği,gamsız olduğu..v.b gibi şeyleri önemsemesek..Karışmasak kimseye ..

 İnsanları o kadar çok irdeliyoruz ki artık hepimiz  başkaları için yaşar/hareket eder hale gelmişiz..Başkaları için hareket etmek anlık bir şey olmalıydı. Sadece sevdiğiniz için/o kırılmasın diye bir anlık  hareket etmeliydik…Kusur araştırıp kusur görmeye öyle bir kaptırmışız ki, kendimizi unutur olmuşuz..Ne yazık..! Herkes kendinden mes’ul, unutuyoruz bunu..Her insan ,kendi hatalarını fark edip onları nasıl düzeltirim, daha iyi insan nasıl olurum, Yaratanın sevgisine layık kul nasıl olurumu arka plana atıp; şuna bak nasıl geziyor, ona bak  neler yapıyor, buna bak ne biçim davranıyor, bak o bile şöyle söylüyor..diye sürüp giden sadece başkalarına odaklı kusur üretme özelliğimizi öyle güzel geliştirmişiz ki kendi aczimizi fakirliğimizi (bazen de ) rezilliğimizi görmemişiz.Asıl var oluş nedenimizi kamufle etmişiz başkalarının kusurlarıyla…

 Ne kadar benciliz değil mi!! İnsanların hatalarıyla,kusurlarıyla, pişmanlıklarıyla kendi hayatlarını yaşamasını bile çekemiyoruz ve sürekli karışıyoruz ve sürekli tenkit ediyoruz bu da yetmiyor arkalarından çemkiriyoruz…Cidden git gide rezil mahluklar olmaya başladık…Biz kim oluyoruz da başka birinin (kim olursa olsun) hayatını idare etme yetkisini kendimizde buluyoruz,kendimiz acizken başkasının hayatının iyisini kötüsünü yargılayıp söylediklerimizle hayatlarını daha mükemmel idame ettireceklerini ifade ediyoruz…Bazen iyi niyetle yapıyoruz bunu bazen da tamamen fesatlığımızdan.İki şekilde de insanların hayatlarına mudahale etme hakkına sahip olmadığımızı düşünüyorum..

 Yanlışı uyarmak insanlıktandır ama hayata mudahale etmek buna dahil değil…Tebliğ yaparsın gerisi karşı tarafa kalmış..!! Öyle olmalı değil mi? Yanlış mıyım..!!

 Oturup biraz düşünsek,bizim de kimlerin hayatlarına mudahele ettiğimizi..Ya da bizim hayatlarımıza ne şekilde müdahale edildiğini…Bazen haksızlık bu diye bağırası geliyor insanın…!!

 Keşke herkese kendi hayatını özgürce yazma fırsatı verilseydi, hayatımızda var olan kişiler tarafından..!!Kendi doğruları bizim de doğrularımızmış zorlaması yapılmasaydı keşke…Hata yaparak geliştiğimizin gerçekten farkında olsalardı keşke…Ve biz en zor anımızda sevdiklerimizin yanımızda olduğunu bilseydik ama düştüğümüz zaman kalkılacağını da kendimiz öğrenseydik…Hatalarımızla var olduğumuz gerçeğini bilip sonunda pişmanlıklar yaşandığını da kendi kendimize öğrenseydik ve el açıp af dileseydik..Mükemmel olmanın mümkün olmadığını (aczimizi) gözlerimizle görüp hissedebilseydik…Her şeyi başkalarının doğrularındansa yaşayarak mı öğrenseydik,aceba!!

 Yaşama bu gün olumsuz tarafından baktım, hata yaptıysam affola…!!


Not:Öylesine bir not olsun bu…Yazılarımdan nasıl bir profil çiziyorum bilemiyorum ama size bir hatırlatma ,reelde sadece neşesiyle ve muhalefet olmasıyla tanınan biridir bu Pabuç;) Bunalım ve şikayet haline kolay kolay rastlanmaz ben söylüyeyim de siz ister inanın ister inanmayın 🙂

tarafından

>Yaşayarak Öğrenmek!!

>

Anladım ki, kabullenmek için çok şey yaşamak lazım.
Biliyorum ki, hayatta gülmeyi beklemeyeceksin tebessüm etmeyi bileceksin.
Umuyorum ki, ne kadar iyilik yaparsam o kadar iyi olacağım.
Görüyorum ki ,her zaman değer verdiğim kadar değer göremeyeceğim.
Zaman içinde yaşayarak ve değişerek hayatı algılayacağım,
Bunu yaparken hiç bir şeyi gördüğümle yargılamayacağım..!!
Verilene ve verilmeyene şükredeceğim..
tarafından

>Cuma Duamız..!

>

İnsanoğlu hatalarıyla var,
Tövbeleri kadar da insan…
Rabbim,geçen zaman içerisin de yapmış olduğumuz hatalardan ders alıp tövbe etmemizi nasip etsin… Asla bizi kendimizle bırakıp çıkmazlara sürüklemesin…Örnek alınacak en MÜKEMMEL’i (s.a.v.) örnek alıp dünyadan imanla göçmeyi nasip etsin…
 Ya Rabbim, bilerek ya da bilmeyerek işlediğimiz tüm günahlarımızı affetmen için yalvarıyoruz..! Sen bizi bizden daha iyi tanır/bilirsin…İşleyeceğimiz günahlarımızda önümüze engeller çıkarıp bizleri günah işlemekten alıkoy…!! Vaicdanımızın sesini duymamızı ala engelleme Allah’ım..Şu güzel gün içinde tüm hyrlı dualarımızı kabul eyle ve kalbimizi SEN’in sevginle doldur ki tüm hata ve günahlarımıza karşı bizim koruyucumuz olsun..Amin..!!
Bu hafta dua edilecek dostlarımız;
TESBİH TANELERİ
MUHABER
HANDAN GÜLER
YAKUP BUĞRA
DERKENAR
SALLAGİTSİN
DENGESİZYAY
BETÜL
NESS
ENGELSİZ DÜNYAM