tarafından

>Hayırlı Cumalar!

>

Allah’ın görünür görünmez tüm belalardan musibetlerden sana sığınıyoruz..Bizi senden başka koruyacak yok Rabbim..Tüm hatalarımıza rağmen Rahmetine sığınıp yardımını istiyoruz..Bizi kötü insanların şerlerinden koru…
Bizi her zaman sana yaklaştıracak ,kendini bilen iyi insanlarla karşılaştır…Aczimizi unutturma,merhametten uzaklaştırma,Sana layık kul olmayı nasip et bizlere…,
Kulluk bilincini ümmet bilincini kalplerimize yerleştir Rabbim! Bize verdiklerin ve vermediklerin için sana şükürler olsun ..Biz ki kendimiz için şer olan şeyleri ısrarla isteyen zayıf insanlarız..Sen bizlere her şeyin hayırlısını ver huzurundan uzaklaştırma Rabbim..Hatalardan pişman olup aynı hataları tekrar yapmaktan uzak tut bizleri…
Senin gücün her şeye yeter..! Bizi huzurundan boş çevirme Rabbim..
Amin…! 
                                                              
tarafından

>Hoşgeldin Yeni Yıl, Gözümüz Yollarda kalmıştı !

>

2009’u 2010’a bağlacak günlerde bu yazıyı yazmışım…Benden de Noel Dedeli bir yazı beklenmezdi zaten..Dedim ki bu sene de bir yeni yıl yazısı yazayım dostlar için, sonra düşündüm de değişen bir şey olmamış  bu sene de! Üstelik bu resimlere yenileri eklenmiş heyhat!  Sizler de bir bakın belki benim gözümden kaçmıştır ,resimlerden kaldırılması gerekenler vardır! Geçen seneden bu yana düzelen bir şeyler var mı ben mi yanlış hatırlıyorum..
Elbette güzel şeyler de olmuştur dünyada geçtiğimiz yıl(!) onu da başkaları post yapsın artık’
7
Olan sadece bu !

İsrail Katliamlarına devam eder her yeni yıl!

Evet mi Hayır mı !

FURKAN’ı Tanıdınız Değilmi? Allah Furkan(lar)dan razı olsun !

Bir yıl ÖSS bir yıl KPSS rezaleti!
Yine kavga yine rezalet!
 
Birileri bizi konuşuyor !
!!!
Kasetler ,skandallar ve siyaset işte !
Benim resepsiyonum yok senin resepsiyonun gündemi, yine değişmedi !
Yani!!!

2009’a ait şu yazımada  bir bakın bakalım değişen bir şeyler olmuş mu dünyada !
tarafından

>Herkesken Dost Olanlar !

>

Pabuç’un avucu,Çınarcık’ın sahil taşları 😉
 Sahildeki taşlar gibi…!
Dışardan bakınca sanki hepsi bir birinin aynı, sadece boyutları farklı..gibi gelir insana..Renkleri farklıdır ,şekilleri farklıdır ama toplu halde pek bir şey ifade etmez ki bunların hiç biri size…
Sonra  bulunduğunuz yerdeki taşlara dikkatle baktığınızda- hatta biraz karıştırdığınızda-  diğerlerinden farklı olan bir çok taş dikkatinizi çeker..usulca alırsınız elinize…

   Biraz önce hepsi aynıydı farkı yoktu birinin diğerinden ama bakışınız değiştirmiştir bu fikrinizi ve bazıları sizin için diğerlerinden farklı olmuştur…Tıpkı etrafımızdaki insanlar gibi…
Bir çok insan tanırız ama kalbinize değmediği görüşünüzü değiştirmediği sürece biri diğerinin aynıdır sizin için..Kalbinize dokunanlar, bakışınızı/düşüncenizi değiştirir ve 
herkes yerine ”dost”olurlar size…

Varlıkları varlığımıza güzel armağan ”Dostlar” İyi ki varlar…

                                                                         

tarafından

>Hımm mimmmm:)

>

http://gelibolu17.blogspot.com/2010/12/mimlenmisim.html  tarafından mimlenmişim..Mim olayını pek sevmesem de bu sefer iyi oldu ..Mim olayı olmasaydı uzun bir süre bloga yazı girmeyecektim..Şimdi  sevgili Gelibolu17nin bana verdiği görevimi yerine getireyim ve kendimce cevaplayayım soruları 😉

1.Yeni Yıla Nasıl ve Kimlerle Girmek İstiyorsunuz ?
Başta anlaşalım yok yeni yıldır yok Noel Babadır anlamam ben ..Masal yaşımı geçeli bir hayli zaman oldu ama yine de mecburi bir yeni yıl değişimi olacaksa ki olacak ona göre cevap verecem bu sorulara(gıcıklık hat safhada)..Geçen sene ”Avatar ”filmini izleyerek girmiştim..Yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder dediler ama ben bu yıl bir tane bile Avatar tipi kişiyle karşılaşmadım söylüyeyim..Hatta yakınından bile geçmiş birini görmedim o derece yani 😉 Onun için ailemle uyuyarak girecem sanırım:)
2.Yeni Yıldan Beklentileriniz Nelerdir ?
Filistin başta olmak üzere dünyanın her yanındaki zulümler bitsin istiyorum..Eğer yapabiliyorsa bunu yapsın yeni yıl denen muhterem.
Bir de çok kitap almak istiyorum, bir yardım kuruluşunda çalışmak istiyorum , kendime kitap evi açmak istiyorum ,Umre yapmak istiyorum,zengin olup yoksullara yardım etmek istiyorum,zalimlerin kendi zulümlerinin altında ezildiklerini görmek istiyorum,nerede sokakta yaşayan insan varsa yardımcı olmak istiyorum, sokak çocuklarına yardım etmek istiyorum,tüm riyakarları ve dolandırıcıları Afrika’nın insan olmayan bölgelerine nakletmek istiyorum,daha çok insan tanımak daha çok bilgi edinmek daha çok tefekkür etmek istiyorum…Devam edeyim mi? Yeni yıl denen muhterem bunları getirebilecek mi yanında …Tabiki hayır..Madem hiç bir şey getirmiyorsa neden o geliyor diye kutlama yapayım ki 😛 (uff tamam kötü espriydi ben de farkındayım) 

3.Yeni Yıl Sence Ne Demek ?
Kafayı yemiş binlerce kukuletalı beyaz sakallı ”hoh hoh”diye gülmeye çalışan ,balondan geyiklerle gözyüzünde süzülen  ,birilerinin babası olan ”Noel”in geldiğine inanılan bir gün…Bir de Hz.İsa’nın doğum günüymüş artık ne kadar doğru bilemiyorum…(Gayet ciddi bir cevap oldu değil mi aferim bana 🙂
4.Yeni Yılda Ne Olursa Çok Mutlu Olursun ?
2.cevapta yazdıklarım olsa fena olmaz..Bir de buna a.b.d’nin ve israil’in yıkılışını ekleyebilirim… Bir de enflasyon bitsin bir de benzin 1.5tl olsun bir de araba fiyatları düşsün bir de uçak biletleri ucuzlasın bir de universite sınavı kalksın bir de aya yolculuk başlasın bir de Türkiye sonra da dünya turuna çıkayım bir de 😉 Tamam tamam şakaydı kim ne istiyorsa onunla karşılaşsın bu yıl..

5.Yeni Yıla Dair Mesajın Nedir ?

Yine islam düşmanlarına çalışacaksan kal kaldığın yerde gelme kardeşim yok adaletle geleceksen buyur kapımız açık 🙂 

Mesajım derken ; Cumhurbaşkanı ya da amir felan gibi hissettim kendimi halka ne mesaj verirsiniz diye sormuş sanki biri 🙂 

Ben her gün dünyadaki insanlığa dua ediyorum…Zalimleri ıslah etsin Rabbim ,imanlı insanlarında hayırlı tüm işlerinde yardımcısı olsun…

Ve yine diyorum; Rabbim biz aciziz biz çoğu zaman saçmalayıp duruyoruz ,hata üstüne hatalar işliyoruz, biz Efendimiz Peygamberimiz Hz.Muhammed’i(s.a.v.) örnek almalıyken olur olmaz saçmalıkları örnek alıp hayatımızı idame ettiriyoruz, biz her şeyi çok bildiğimizi sanıp dini de kendimize uydurup kalbim temiz diye de kılıf buluyoruz…SEn bizi affet..Senin kapından başka kapımız yok..Tüm hatalarımızla kapına geldik bizleri boş çevirme tüm tövbelerimizi kabul eyle..Amin.!

Not:İsteyen bu soruları cevaplayabilir..İsteyen de cevaplamasın bakın bu gün iyi günümdeyim her hangi bir zorlama yapmıyorum mim konusunda 😉 Resimler netten alıntıdır .

 

tarafından

>Korkmuyorum !

>

Korkmayın nettekilerden 😉
Sıkıcı bir Pazar gününden kurtulmuş olmanın rahatlığıyla oturdum pc başına…Ne yazsam diye de telaşım yok aklım da bir konu var ama neresinden başlasam diye biraz sıkıntım var sadece..Reel dünya sanal dünya ; reel dostluklar sanal dostluklar…Sanalda kimseye güven duyulmaz…mış…, herkes iki yüzlü davranıyor..muş..insanlar burada oldukları kadar iyi değiller..miş…

Kim diyor bunları; bu ortamı hiç bilmeyen belki de aslında iyiliğin ne olduğunu tam olarak bilmeyen ,herşeyin karşılıklı olduğunu düşünen bir takım kişiler…Evet ben de diyorum çoğu kişiye güven olmaz bu ortamda ama gündelik hayatımızda da bu böyle değil mi Allah aşkına..Herkese güvenebiliyormuyuz etrafımızdaki? Sanki bu durumu aşmışız da sanala ulaşmışız …Bana ne yani bu ortamda ki yalancıdan dolancıdan..Ne beklentim var ki insanlardan bana karşı güven sarsıcı bir şey yapılınca yıkılayım..!

Kim ne derse desin bazen bu ortamdaki insanlar yanı başımızdaki bir insandan çok daha yoğun dost olabiliyor size…Belki sıkıntınıza çare olamıyorlar ama sizi DİNLİYORlar..Sizin hakkınızda önyargılarda bulunmadan dinliyorlar..Fikrini belirtmesini istediğinizde önce sizinle ilgili yergilerini sıralamıyorlar önceye ait sizinle ilgili sıkıntılarını laf arasıda sıkıştırıp canınızı da sıkmıyorlar..Sadece dinliyorlar..Sorun şu ki sizi gerçekten dinleyen ya da sizin için bilgi açısında verimli olan güzellikte insanları bulmak zor ama imkansız değil..

Net olmazda olmaz diyenlerden değilim olursa da zararı yok diyenlerdenim…Okul,iş için çok çok gerekli..Artık buna alış-veriş de dahil oldu ..Ve burada zaman geçirdiğim insanlar var…Ve onları dünyanın (Ya da Türkiye’nin )  bir çok yerinden gelmiş ateş böcekleri gibi düşünüyorum…Hepsi bir aradayken (ki sadece kendi tanıyıp değer verdiklerim için geçerli bu durum)kocaman bir ışık oluyorlar hayatımda, bazı dönemler…Varlıklarını hissetmek bile nimet …

Öyle pembe gözlüklerle bakmıyorum bu ortama ama ilk yazımda güzel insanların var olduğunu belirttim..Nerden mi bu kadar eminim çünkü bir çoğuyla sohbet ediyorum, samimice klavyeden dökülen yazılarını okuyorum.Yazıların gerçekle alakası olmayabilir mi dediniz! Ama iyi de insanlar (aklı başında insanlar yani) neden sitelerinde düşüncelerini paylaşırken birilerini kandırma gereği duysun ki ! Ve bir şey daha herkes bir şekilde gerçekten nasıl biri olduğunu belli eder ..her nerede olursa olsun…
Bana isim saydırmayın olur mu 🙂 Zira blog dünyasında değerli olduğunu düşündüğüm kişileri artık hepiniz ezberlemişsinizdir.Şimdilerde onlara bir de FF’den güzel yürekler eklendi…Biliyor musunuz burası daha kolay, neden mi? Çünkü sevmediğiniz  kişileri kolaylıkla çıkarabiliyorsunuz hayatınızdan..Bakıyorsunuz sorun çıkaracak gibi biri hemen siliyorsunuz bitiyor…Ben de tembel bir insan olduğum için kolay işleri severim 😉 Birilerinin tersine..İlmi sohbetler de oluyor hayatın kendisiyle ilgili sohbetlerde…Ara sıra esprisi bol tebessümlük sohbetlerde..Ama hepsini sadece frekansınızın tuttuğu kişilerle yapıyorsunuz tıpkı gündelik hayatınızdaki gibi 😉

Bu ortamdaki insanlar hayalet felan değil …Hepimiz burada neleri savunuyorsak, burada nasıl hitab ediyorsak, burada nasıl algılanıyorsak, burada kendimizi nasıl ifade ediyorsak öyle insanlarız gündelik hayatımızda da…Siz bakmayın abuk sabuk tiplere, onlar heryerde varlar ..Sanal reel dinlemez öyleleri..Allah ıslah etsin kişiliği oturmamış tipleri 😉 
Çok uzattım sanırım..Anladınız siz beni…Bu da yeterli…
Sevgiler..
tarafından

>İmkanDER! Kamplarda ve Kirada Bulunan Mülteciler için İhtiyaç Listesi…

>

KAMPLARDA VE KİRADAKİ İHTİYAÇ SAHİPLERİ İÇİN

Kamplarda ve Kirada Bulunan Mülteciler için Acil İhtiyac Listesi.

1) Parti İşler. Zeytinburnu, Fatih, Başakşehir, Beykoz, Ümraniye, Kadıköy ve Yalova’da ki aileler için (Boncuk dizme, etiket dikme gibi) parti işlere ihtiyaç vardır.

2) Beyaz Eşya ve Her Türlü Ev Eşyası (Buzdolabı, Çamaşır Makineleri, ütü, süpürge, su ısıtıcıları, elektrikli soba, tül-perde, yatak-yorgan vs.) 

3) Temizlik malzemeleri (Çamaşır ve Bulaşık Deterjanı, sabun, vs)

4) Kişisel Bakım Ürünleri (şampuan, diş macunu vs)

5) Bebek Bakım ürünleri (Mamalar, bebek bezleri, kullanılmamış giysi)

6) Kuru Gıda maddeleri ( toz şeker, prinç, un, sıvı yağ, makarna, salça vs.)

7) Sebze ve Meyve Ürünleri (patates, soğan, domates, elma vs.)

8) Besin Maddeleri (et, süt, peynir, yumurta, yağ, bal)

9) Kamplara Kurulmak Üzere Çocuk Parkları (Hazır satılan salıncak ve kaydırak seti)

10) Elektrikli Soba

11) Kışlık Yakacak (Yalova Kampı için odun, kömür)

12) Kirada Bulunan Şehid Ailelerine Kardeş Aileler (Kira ve Faturalarını Ödemede Yardımcı olmak için)

13) Kanserli veya Ağır Hastaların Reçetelerini Karşılayacak Sponsorlar

14) Her Türlü Kurbanınız. Adak, akika gibi…

 

KİRADAKİ ŞEHİD AİLELERİNİN kira, elektrik, doğalgaz veya su FATURALARININ HEPSİNE veya BİRİNE SPONSOR OLMAK İSTEYENLER BİZİ ARAYABİLİR veya imkander@gmail.com ADRESİNDEN ULAŞABİLİR.

İlgili Site:

http://www.imkander.org.tr/?kse=haber&id=24

 

tarafından

>Zeytin Siyahıydı Zeyd’in Gözleri

>

Zeytin siyahıydı zeydin gözleri
Doyamazdım sana bakmaya ey nebi
Zeytin siyahıydı zeydin gözleri
Doyamazdım sana bakmaya ey nebi
Hey hat olamadık zeydin gözleri
Bakamadım sana bir kez sevgili
Hey hat olamadık zeydin gözleri
Bakamadım sana bir kez sevgili sevgili
Adım atacak hal kalmaz bende
Görürsem seni ne olur bir kez göreyim düşümde seni

Altın beyazdı zeydin elleri
Kıyamazdım bir kere tutmaya ey nebi
Hey hat olamadık zeydin elleri
Tutamadım bir kez nazlı sevgili sevgili
Adım atacak hal kalmaz bende
Görürsem seni ne olur bir kez göreyim düşümde seni(Mustafa Cihad)

Biz seni göremedik Ya Rasulallah…İnşaAllah ahirette senin sancağının altında toplanan ve seni görenlerden oluruz..Ömrümüzü Allah’ın emirleri doğrultusunda seni örnek alarak yaşamaya çalışıyoruz (hakkıyla yaşayamasak da) Rabbim doğru yolda sabit kılsın bizleri diye dualar ediyoruz…Rabbime iyi bir kul ,Sana layık ümmet olmak için yaşıyoruz/yaşamaya çalışıyoruz…

Ey Rabbim bize senin yolunda atacağımız her adımımızda yardımcı ol..Peygamber Efendimizi(s.a.v.) örnek alıp ömür sürmeyi hepimize nasip et…



Hayırlı Cumalar dostlar..Dualarınız da bizleri de unutmayın inşaAllah..