tarafından

Benim Pes Etmem Eskilere Dayanıyor

Olmayınca olmuyor, bitince başlamıyor …

 

Sen istemedikten sonra asla değişemiyorsun ,mükemmeli bekleyenlere de cevap vermekten sıkılıyorsun..Herkesin pes dediği bir sınır var ve ben onu çoktan aştım,pes ettiğim tarih çok gerilerde kaldı.Şimdi kimse benden eski ben olmamı bekleyemez.Sevdiği şekilde sevilmeyi de bekleyemez çünkü ben sevgiyi asla hafife almadım basit beklentilerle sınırlamadım..Sevgiyi kırmadım tüketmedim bencilliğime alet etmedim..Benim pes etmem çok eskilerde kaldı.Bundan sonra kimse eskisi gibi olmamı bekleyemez,eskisi gibi sevmemi bekleyemez..Bazen istemesem de yaptıklarım var ve ben sabredebildiğim sürece böyle yapmaya devam edeceğim.Bu bir seçim..tercih değil bir seçim.İki seçeneğin ikisi de istemediğinse birini seçersin olur biter!…

 

Ben sabırlı biri değilim kişilere sabretmek bana göre değil.Yargılanmaktan nefret ediyorum ki yargılanma sebebimin temelinde olan kişi ya da kişiler beni yargılıyorsa umurumda olmaz bir süre sonra..Kimse benden eski ben olmamı bekleyemez artık çünkü benim pes ettiğim çok eski tarihlerde kaldı!…

 

Evet sevgili günlük, hayatın içindekiler yine canımı sıkmak için tüm gayretlerini gösteriyor ! Ama ben pes ettim onun için ne aklıma ne de yüreğime dert ediyorum tüm bu olanları…

 

Güzel bir gün olsun be günlük ,hadi hayırlısı!

Yorum bırakın