tarafından

Bazen Manen Uzaklaşıyorum!…

Sevgili Günlük,

Güzel bir gündü.Yani;neşeli,huzurlu sevgi dolu ,bol muhabbetli bir gündü.Arkadaşlarımla uzun sohbetler etme fırsatım oldu.Ama neden yine içlerinde kendimi ara ara soyutlanmış gibi hissettem bunu anlamadım! İlgimi çekmeyen konular olduğunda ve konu uzadığında ben manen ortamdan uzaklaşıyorum..Neden bilmem…Öyle işte,bazen oluyor böyle.Kaçırıyorum kendimi o an ortamdan sonra konu değişince damlıyorum aynı yere..Ya da konu değiştiriyorum …Olmadı dinliyormuş gibi yapıp kapatıyorum algılarımı..Kötü müyüm ben günlük ? Zorla olmuyor ki bazı şeyler..Hatta sevgin bile engel olamıyor kendini soyutlamalarına…

İşte öyle …

Hayat işte…

Herkes bir değişik hayat denen bilinmezin içinde…

Görüşürüz günlük ,arayı açmayayım ben en iyisi…

Bir Cevap Yazın

