tarafından

Uyumsuz Olmak Lazım Bazen Günlük!

Ne Haber Günlük !

Tamam tamam hemen çığırmaya başlama günlük ,anladık tamam seni boşladım iyice…Ama elimde değil bu aralar bi suratsız bir olumsuz bir içine kapanık bi çekilmez hallerdeyim ki sorma gitsin!..Bir de gelip senin sayfalarını mı karamsarlıkla boyayayım dedim ve hiç uğramadım buralara..

Bu ruh halinde geçmiyor günler be günlük bişeyler yapıp insan biraz kendini kandırmalı ;eğlenmeli ,neşeliymiş gibi yapıp oradan gerçekten neşeye akmalı..Yoksa hayat malumun pek de çekilecek şey değil be günlük…Bunları söylüyorum diye ”şikayet etme çarpılırsın”diyecek çok kişi tanıyorum ama hiç umursamıyorum çünkü Rabbim içimi biliyor ;bunların isyan olmadığını O biliyor el bilmese de olur…

Neyse günlük bak bu gün ne yaptım (bak aramızda kalsın başkaları duysa delirdi der de senden sır çıkmaz bilirim) kafayı yemeye az bir miktar kalmıştı ki kalktım uyumsuz bir makyaj yaptım sonra bir biriyle uyumsuz renklerde bir kaç şey giydim (absürttü ama ben kendime yakıştırmayı bildim) sonracığıma bir de Mazhar (Alanson ya hu ,Mazhar Osman değil)  şarkısı buldu başladım dans etmeye (ki bilirsin ben danstan zerre kadar anlamam) valla Yıldız Tilbe yanımda Madonna kalırdı öyle bir dans ettim ki ..Sonra bu şekilde geçtim aynanın karşısına…sonrası malumun ;kahkaha….

Ama iyi geldi biliyor musun ? Ulaaaaa sizin istediğiniz gibi olmayacağımın farklı bir anlatımıydı bu davranış (keşke fotograf çekeydim de koyaydım, buraya ki insanlar blog  okumaktan soğusalardı) Bak şimdi twitterda bir twit atıldı İsmet Özel şöyle demiş :”İnsanlar ilgi çekmek için deli taklidi yaparlar” benden bahsediyor olamaz di mi ? Olamaz tabi zira ben ilgi çekmemek için topluluklarda konuşmam bile (o kadar eziğim düşün yani)

Bak ne diyecem günlük ,ben birini tanıyorum ”enteresan ”kelimesinin benim hayatımda varlık sebebi gibi biri..Çok şirin, azcıcık şımarık,çok eğlenceli,samimi, kendine güveni olan , fazla gururlu, hem mütevazi hem değil, çok zeki,sorgulayıcı, saygılı,kelime oyunlarında mükemmel biri..Ve ben seviyorum bu kişiyi çünkü çoğu zaman kendimi görüyorum onda…Hayatta güzel şeylerde oluyor yani günlük,Hep yalancılar ,kibirliler,saçmalayanlar,benciller olmuyor hayatımızda ..şükür…

Son paragrafa direkt geçiş yaptım diye trip atmazsın di mi günlük..Ben şimdi garip bir şarkı dinliyorum ve çok eğleniyorum  sanırım özbekçe falan ;adam döver gibi şarkı söylüyor adam ..işini ciddi yaptığını sanıyor sanırım böylelikle,bilemedim ki şimdi ! Neyse hayatını anlamaktan yorulunca sen de  az deli modunda dans et iyi geliyor günlük..Büyük lafı dinle e mi canım benim…

Hadi görüşürüz bir zaman ….