tarafından

Türkiye’de Hepimiz Kardeşiz…

Vatan için  canlarını verdiler.Bize de bu emaneti en iyi şekilde birlikte korumak düşer..

Benim en yakın arkadaşım bir Kürt.Ve bu ,bu ülke için gayet doğal bir durum.Çünkü  ırkı ne olursa olsun bu ülke üzerinde hepimiz kardeşiz.Klasik bir cümle olacak ama çok da güzel olacak,bu ülke için atalarımız canları pahasına savaşmışlar.Ben Türk’üm sen Lazsın sen Kürtsün diye kavga etmemişler.Tek bir yumruk olmuşlar bu vatanı kurtarmak için savaşmışlar.Rabbim hepsinden razı olsun,mekanları Cennet olsun…


Ben ülkemde ırk sorunu olduğuna inanmıyorum.Irklar arası sorun varmış gibi gösterilmesinin altında ülkemiz üzerinde oynanan oyunlar bulunuyor…Kürtlerle p..’lıların birmiş gibi gösterilmesine de karşıyım…Bu ülkenin Kürtlerle ya da başka hiç bir ırkla sorunu olduğunu düşünmüyorum.Sorun olan sadece p.. yani dıştan yönetilen,Türkiye’yi karıştırıp/bölmeye çalışanların bir araya toplandığı yer.


Biri bana şunu söylesin;Kürtler hangi okullara giremiyor( başörtülüler giremiyor hatırlatırım) hangi mesleği yapamıyor (arkadaşımın abisi albay) nerede yaşayamıyor ? Okul,hastane hizmetleri verilmiyor mu? Yolları suyu mu yok? Ki bunlar iyi bir hizmetle hallolacak şeyler ve aşılmaya çalışıldığını da söyleyebiliriz…Okullar yapılıyor ,hastaneler yapılıyor ve hizmet veriyor..peki sorun ne ? Bir dip not olarak;belli bir döneme kadar tüm bunlara sahip olmayan bir çok köy vardı batı illerinde de..Yani sadece doğu illerimize has sorunlar değildi bu…Peki şimdi sorun ne? Bu ülkenin her şeyinden hepimiz yararlana biliyorsak hala Kürt hakları diye seslerini yükseltenler ne yapmaya çalışıyorlar..Hakları yenen Kürt kardeşlerimiz için adalet için mahkemelerimiz var…


Ezilen halk diye Kürt kardeşlerimizin p… tarafından kullanıldığını düşünüyorum ve hala da devam ediyor bu durum…Kürt kardeşlerimizin artık bu duruma bir ”dur”demeleri lazım…Seçim zamanları baskılara boyun eğmemeliler artık.Haklarını dağlarda arayanlara boyun eğmemeliler…! Bu duruma/gidişata ”Dur!” demeliler..Ve bu da anca onların sağ duyularıyla olacaktır…


Artık kan akmasın! Bunu hepimiz can-ı gönülden söylüyoruz.Sağ duyuya çağırılıyor sürekli halkımız.Bizim halkımızı sağ duyuya çağırmaya gerek yok ki bizler kardeş olduğumuzu biliyoruz ve bu şekilde memnuniyetle yaşıyoruz güzel ülkemizde…Bizim sorunumuz p.. illetleriyle.Ve ben dış güçler tarafından yönetilen p..nin hiç bir şekilde bu gidişi durduracağını sanmıyorum.(umarım yanılıyorumdur)Çünkü önemli bir ülkedeyiz önemli bir konumdayız ve bu ülke üzerinde oynanan oyunlar her zaman vardı hala da devam ediyor…Bu olanlar sadece Kürt sorunu falan olsaydı çoktan çözülmüş olurdu.Eğitim ve hizmetle…ama bu farklı bir oyun ve Rabbim yardımcısı olsun hepimizin..Bu vatan kardeşlerin canla başla savaşmasıyla elde edildiyse ,ülkeyi bölmeye çalışanlar,karıştırmaya çalışanlar asla emellerine ulaşamayacaklar…inşaallah…


Bir not daha düşmek istiyorum son olarak.Kürt sorunu olduğuna inanmadığımı ve p..ile Kürtlerin bir gösterilmesini kabul etmediğimi söyleyerek şunu belirtmek istiyorum..Bir kaç yerde rastladım buna ,p..sorununu israil-Filistin sorununa benzetenleri de buradan kınıyorum…İkisi arasında hiç bir benzerlik olmadığını düşünüyorum…Filistin, kendi ülkesinde esaret yaşıyor,başka yerlerden gelip ülke içinde sahiplik iddeasında bulunmuyor..Zaten kendine ait olanın savaşını veriyor..Ayrıca orada yaşananların dinler arası bir savaş olduğunu düşünüyorum…



Allah doğru yolda ayağımızı sabit kılsın ve her konuda yar ve yardımcımız olsun…


13 şehidimize Allah’tan rahmet , ailelerine de sabırlar diliyorum…

Bu ülke insanı kardeşliğini koruyacak ve oyunlara gelmeyecek..

Yorum bırakın